.

En liten bildkavalkad...

Publicerad 2015-04-12 21:40:00 i Allmänt,

Här råder förkylningsläge, så jag har haft en lugn helg. Andra rejäla förkylningen denna vår, vilket känns segt. Jag hoppas på att snart bli frisk. Uppsatsarbetet är nu iallafall påbörjat genom flitigt användande av 5 olikfärgade överstrykningspennor i mötet med våra elevtexter. Färgglatt blir det! :)
 
Jag har precis lagt över bilderna från telefonen till datorn, vilket fått mig att göra en snabb tillbakablick till de bilder jag tagit under det senaste 1,5 året. Några av dem som jag gillar mest tänkte jag dela även här med er. Flera av motiven är hämtade från Skånes vackra natur, men något även från Östergötland och Bromma. Håll till godo :).
 
Havspromenad
Nere vid vattnet I Bromma
Skånevy
Sjön Ladtjotaure, på vandring
Trakterna kring Bjärka Säby
 Tidig Skånefrukost med utsikt
 
Önskar er en fin vecka! /J
 

Kommentarer

Postat av: Mattias

Publicerad 2015-04-17 00:56:31

Gillar verkligen bilden från Bjärka-Säby!

Svar: Tack så mycket!! Jag tog den väldigt spontan o bör väl sägas att det är ett instagram-filter som redigerat den lite ;). Kul att du följer mina inlägg Mattias!
Josefine

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Josefine

Jag är en reflekterande person som uppskattar promenader i naturen, att lyssna på musik och att vara med vänner. Under våren 2015 kommer jag bo åter i Linköping och läsa färdigt lärarprogrammet där. Jag drömmer om att få arbeta med människor på ett eller annat sätt. Och att vandra med Gud.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela